Wednesday, January 23, 2013

O zi banala...



     Pentru început ,încep cu, îmi cer scuze pentru absenţa mea ,dar din motive stupide nu am putut intra. În fine ,nu eşti aici pentru a citi scuzele de rigoare şi motivele inutile. Eşti aici să vezi ce îmi mai delirează mintea şi îţi mulţumesc pentru asta ,ţie cititorule că îmi citeşti porcăriile. Revenind la oile noastre ,albe sau negre. Subiectul dezbătut azi? Hmmm…

O zi din viata banală a unui amic.(Mă inspir de acolo, don’t sue me X_X). Şi aceasta zi începe cam asa : se trezeşte , mănâncă, se schimbă ,se duce la facultate, vine înapoi în camin, stă pe net,se face târziu şi adoarme. Fizic nimic deosebit. Banal nu?  Psihic, aici e cu totul altceva. Chiar dacă el nu o arată ,el meditează mult,chiar pot să zic că suferă, într-un fel sau altul, ceea ce nu îi face prea bine la sănătate,asupra unor lucruri prea banale pentru a fi băgate în seamă. Când se duce la facultate cu căştile în urechi (că altfel nu se poate) luând RATP-ul, în mintea lui sunt diverse monologuri despre rutina zilnică de care este plictisit ,dar nu se oboseşte să schimbe nimic, la facultate despre plictiseala şi lipsa de interes cu care vin unii profesori în sălile de amfiteatru, iar seara despre cum înca o zi s-a scurs din viaţa lui fără ca el să fi făcut ceva deosebit. Când nu are somn ,visează (cu ochii deschişi) la fata aceea drăguţă, simplă , cu care nu ar putea fi niciodată,dar fiindcă îi place să viseze ,o face în continuare. Şi în fiecare noapte e alt miraj al dorinţei lui de a fi cu ea ,el fiind conştient că în ochii ei nu e văzut decât ca un amic sau prieten bun,nimic mai mult. Trist şi puţin cam fraier tipul ,ştiu . Îi repet zilnic asta ,dar ce pot să îi fac dacă e atât de încăpătânat? Şi cam atât ,scurt ştiu, X_X ,nu aruncaţi cu pietre ,aruncaţi cu roşii ,doare mai puţin . Ar mai fi de zis ,dar e mai bine să nu continui… Have a good day and keep on dreaming :D "That’s all folks!"

No comments:

Post a Comment