Wednesday, March 6, 2013

Părere...

Făcând surf pe internet, am dat de Blogul lu' Otravă. E frumos blogul, simplu și la subiect. Cititorii lui știu despre ce vorbesc. Și am dat peste articolul intitulat "cel mai frumos gen de bărbat".
Foarte frumos redactat articolul, foarte adevărat ce e scris în el, numai că am un singur lucru de zis: De obicei când un bărbat/băiat se comportă cum e descris în articolul respectiv, sunt cei din friendzone, brozone, etc. Foarte puțini dintre acei "bărbați frumoși" sunt cu o femeie/fată care să-l merite. Și sunt foarte puțini care sunt măcar 50% din ce a fost înșirat în acel articol. Ceea ce este cam trist. Sincer. Oricum, nu toate fetele se uită după niște calități care la prima vedere sunt inutile, dar ele sunt esențiale într-o relație. Mulți știu, puțini cunosc. Unde vroiam să ajung în legătură cu postarea această a mea, e că sunt băieți/bărbați care nu fug de implicare, ei doar trebuie găsiți. Treaba e că fata/femeia trebuie să îl accepte cu bune, cu rele, cu greșelile lui micuțe, pentru că nu le face cu intenție, el nu își dă seama. Eu personal am o vorbă, "Comunicarea rezolvă totul." Dar depinde de cum comunici și ce comunici. Și mai ales cum am pomenit într-un articol anterior, trebuie să și încerci. De unde știi că nu o să meargă dacă tu nici nu ai încercat? De unde știi cum e, dacă tu nici măcar nu îl/o cunoști? Și dacă zici că îl/o cunoști, mai gândește-te o dată. Niciodată să nu zici că îl/o cunoști. Nici măcar nu te cunoști pe tine ca persoană și vrei să zici că îl/o cunoști? Cam greu. Acum totul depinde de voi! Vreți? Acționați!

2 comments:

  1. Hai sa-ti citez o chestie pe care am citit-o prima oara pe 4chan si care tin sa spun ca e cel putin interesanta :

    " You are friend-zoned because women construe your excessive emotionality and want as feminine and needy. A woman wants to lose herself and feel secure in your masculinity. Most women are emotional and neurotic enough without having to deal with your emotional bullshit. " - Oldguyfag

    Nu stiu daca ajuta neaparat, dar suna bine.

    ReplyDelete