Monday, January 7, 2013

Agatatul(Pick-up lines)...

Un subiect mai ciudat ,ştiu,dar în acelaşi timp şi amuzant: cum  agaţă ambele sexe. (Acum o să fiu privit mai ciudat X_X). Părerea mea e că fetele sunt mult mai geniale decât baieţii ,mai ales când vine vorba de agăţat. Bine, mai sunt  băieţi care agaţă frumos şi drăguţ ,chiar gentil :-?.
Dar sunt unii care întrec orice prag al prostiei şi sunt chiar penibili. Exemple de fraze de agăţat folosite de către acei baieţi care se cred "bestiali"(or not): "Hei păpuşă,vrei ceva de băut?","Te-a durut când ai căzut din cer/rai?"(Am auzit ambele variante),"Tatăl tău a fost terorist? Pentru ca eşti o bombă" ,etc. Nu îmi vin în minte acum toate prostiile care le ies din gură. Sunt incredibili tipii ăştia ,cel putin pe mine mă amuză când văd cum se duc şi încearcă să le agaţe în club. Ţin minte o fază într-un club cu o amică de a mea. Dansează tipa ce dansează şi vine un tip la ea şi încercă el acolo să vorbească cu ea . Nu ştiu exact ce a vorbit ,dar după expresia feţei ei ,sigur a fost o încercare de abordare. Tipul era şi puţin ameţit ,deci rezultatul a fost dezastruos. Şi după ce a scăpat de tipul respectiv, dupa multe încercări din partea lui (trebuie să recunosc ,avea voinţă) vine la mine şi îmi zice:"Ce ţaran!".Deci? Wtf guys? Do you really like to be humiliated? Şi cel mai rău e ca ei sunt mândri că au vorbit cu tipa X. Urât! Pe când fetele , au ele stilul lor aparte, sunt mult mai geniale. Ne fac pe noi, băieţii, (bine, pe majoritatea dintre noi),din câteva cuvinte.Nu negaţi băieţi,ştiţi că e adevarat. Două vrăjeli puse cap la cap ,o privire mai senzuală, un dans(dacă acţiunea se petrece într-un club) şi gata. Rezultatul? Acelaşi. Băiatul în limbă după ea.Concluzia? Same fucking results every fucking time.Deci tot respectul celor care ştiu să agaţe cu stil(şi băieţi şi fete). Restul? Get a fucking life!

Acum aştept să sară lumea cu comentariile pe mine:D

No comments:

Post a Comment