Wednesday, February 20, 2013

-Capitolul V- Răspuns...

...Ninei. Şi arătându-i mesajul începu să râdă.
-Chiar nu mi-ai mai povestit nimic de ea. Cum o mai duce?
-Pai chiar foarte bine. O să fie ziua ei în curând. Şi dacă crezi sau nu, împlineşte 21 de ani, zise Johnny râzând.
-Poftim? Oau! Mulţi înainte. Şi?
-Care şi? Nu pot să mă duc. Am să vorbesc cu ea şi poate întelege.
-O să înţeleagă. E o prietenă bună.
-Să ştii. Revenind, frăţiorul tău drag, Max, pe unde mai umblă?
-Nu ştiu. A zis că iese puţin şi revine. Dar ştii ce înseamnă la el puţin.

-Ok. Am să intru puţin pe PC-ul lui să văd care mai e situaţia pe facebook şi mail, asta dacă nu te superi.
-Cum să mă supăr? Şi aşa vroiam să te trimit din bucătărie ca să mă pot mişca în voie cât timp fac de mâncare. Tu veziţi de ale tale şi vorbim când termin eu.
-Bine, bine. Păi eu mă retrag în camera lui.
.........
După ce termină de văzut un film se duse în bucătărie. Pustiu. Întră în dormitor la Ashley şi zâmbi. Ashley adormise cu fiica ei în braţe. Închise uşa la loc, scoase telefonul şi formă numărul lui Max.
-Alo, Max, când ajungi acasă?
-Păi în câteva minute. Sunt la colţul străzii. Dar ce s-a întâmplat?
-Nimic. Hai că te aştept.
-A!Eşti la mine. Ok. Ne vedem.
........
-Ce faci văru'? Care mai e viaţa?
-Tot aceeaşi plictisitoare.
-Fugi de aici. Tu, tot timpul ai măcar un lucru de povestit care e interesant.
-Da. Din 10 lucruri zise, doar una e interesantă.
-Bine, bine cum zici tu, Johnny. Şi nu ne băgăm şi noi la un pet?
-Păi ... toarnă!
.............
A doua zi, Johnny, plecă spre Tudor. Cu căştile în urechi ascultând chillstep, lăsându-se sub vraja relaxării, mintea îi zbură în lumea ei, lumea imaginaţiei nebune. Printre filmuleţele imaginare se strecură şi cele două persoane. De aici, totul e haos. "Cum pot să mă gândesc doar la ele? De ce sunt atât de încăpăţânat? De ce nu pot să mi le scot din cap? De ce sunt atât de fraier? De ce?" se amăgi singur, în gând, Johnny, de parcă ar putea să schimbe ceva. Ar fi putut, dar el nu ştiu cum. Când în final se "trezi" din haosul creat din neatenţie, îi luă două secunde să îşi dea seama unde se afla. Abia ajunsese în staţia de lângă magazinul "Flux"(cel de pe colţ). Făcu ochii mari de mirare, ridică din umeri şi urcă în primul tramvai. Oricând era timp pentru o plimbare cu tramvaiul pentru a-şi linişti şi reorganiza gândurile. Telefonul sună, dar Johnny nu băgă de seamă. Ajungând în Unirii, coborî din tramvai şi scoţând telefonul începu să râdă. Avea trei apeluri de la Alexis, prietena cea mai bună a lui Johnny. " Oau! Se pare că e destul de important dacă m-a sunat încontinuu." Apelă numărul lui Alexis, asteptă să îi răspundă şi auzi glasul ei:
-Greu mai dă lumea de tine. Ce faci?
-Bine, Alexis. Mă plimbam cu tramvaiul. Ce s-a întâmplat?
-Păi vroiam să îţi zic că trebuie să fii neapărat mâine acasă. Ştii de ce!
-Păi, nu ştiu, zise râzând.
-Hai.... nu începe!
-Bine, bine. Nu te enerva dejeaba. Ce? Nu are voie omul să te tachineze?
-Nu!
-Ok. Bineînţeles că am să vin. Cum să ratez aniversarea ta de 14 ani! Johnny abia se abţinu să nu râdă în hohote.
-Sictir! Nu împlinesc 14! Nu fi...
-Bine, gata. Aşa ca de majoratul tău, nu o să te mai tachinez ... o săptămână.
-E un început şi asta, zise Alexis râzând.
-Păi atunci ne auzim mâine.
-Ok! Pa, ai grija de tine!
-O să am! Şi tu să ai grijă de tine.
Băgă telefonul în buzunar, căştile le băgă în urechi, aşteptă nerăbdător tramvaiul 7 sau 8. După aproximativ 10 minute, în depărtare se vedea 8-ul.
....
Ajunse în cameră, se grăbi la dulap, scoase geanta şi începu să îşi pregătească bagajul pentru a doua zi. După 30 de minute de aranjat în geanta, se trânti în pat şi îşi verifică notificările. "Zece notificări, invitaţii la evenimente, like-uri şi câteva comenturi. Nimic special." Îşi zise Johnny în gând. Se uită în lista de chat şi văzu că Jennifer e online. "Oare să o fac sau nu? De ce nu? Ce pot pierde?" Deschise fereastra de chat a lui Jennifer şi fără să o salute o întrebă dacă iese cu el la un ceai. Închise fereastra de chat, se duse la frigider să mănânce ceva când auzi sunetul de la chat. Se aruncă repede în pat şi citi : "Bună ....

No comments:

Post a Comment